Fuck off. Just fuck off!


Den här veckan kommer bli en väldigt speciell vecka. Jag har pratat med Wilma, det var en stor sak. Men nu hamnar allt mitt fokus på Jeanette istället. Hon ska kanske få bo på elevhem pga hennes hemsituation, men hon måste först berätta för sina föräldrar att hon inte vill bo hemma. Hon kanske ska berätta att hon är gay också. Då kommer hon bli utkastad, without any doubts, och då kommer jag må dåligt för hennes skull. Så jag håller alla tummar jag har för att hon klarar det.

Mamma och Idioten sitter i köket och bråkar. Idioten föreslår skilsmässa och säger att "Vi kanske måste gå skilda vägar. Gud har en plan för mig, och om du inte vill följa med så måste jag gå min egen väg." Jag kommer döda honom en vacker dag. Jag hoppas han försvinner. Eller dör. Mig gör det detsamma.

Jag vet inte jag. Men du gör mig övertygad om att Gud inte finns.

Stackars mamma. Snacka om otur med killar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 00:48:55
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0