You get so silly when you are lonely.


Det går bra nu kompis. Det går bra idag.

Det gick dåligt. Utför, utför och utför. Jag vet inte vart de här veckorna har tagit vägen. Jag ser hemsk ut och jag mår dåligt över mycket som jag gjort. Men mitt i allt så steg en liten herre in i mitt liv och sjöng om det dåliga, precis som många andra, men den här gången handlade det verkligen om mig.

Jag grät när jag såg den här.


Jag log när jag såg den här.



Jag skrattade när jag såg den här.



---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är jag arg istället.

Jag välkomnar ilskan. Den är mer begriplig än ångesten och förvirringen. Den manar mig till handling. Jag är trött på att behandlas annorlunda, men jag antar att jag måste säga ifrån också. Jag måste. Annars tillåter jag alla hårda ord, jag accepterar dem och vänder hatet mot mig själv. Det förtjänar jag inte.
Det går inte framåt, men jag faller inte längre.
Alltid positivt.


Kommentarer
Postat av: Sabina - Ung förälder och gravid igen

SV; naaaw :)

2011-03-01 @ 17:22:19
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - Ung förälder och gravid igen

SV; naaaw :)

2011-03-01 @ 17:22:37
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0