Love is worth the pain.




Jag har träffat en hel del trevliga människor på internet. Man får så ofta höra att alla som gömmer sig bakom anonymiteten snackar skit och förstör, men det finns en del som gör bra saker. Jag har haft äran att "träffa" några såna människor.

Som tjejen "Belula" som jag snackade med på ett amerikanskt forum. Jag var väldigt ledsen och satt och ventilerade mina tankar. En del svarade på det jag sa, positiva saker, men hon slog dem alla. Hon har skickat många meddelanden till mig, meddelanden som gör mig övertygad om att internet är det bästa som någonsin uppfunnits.

*more hugs* Smile! There's nothing wrong with being exactly who you are. :)

Trust me, I know it. Especially when you don't feel accepted by the people you need to be accepted by the most.
Happy to make your day :) Feel free to vent or whatever anytime, okay? :)

Yes, miss. Och jag ska bli en sån som du. För alla. Speciellt för du som läser det här.

Klippet ja. En tjej som har tagit på sig ansvaret att ge svar på olika frågor om lesbiskhet. Bra initiativ! Du kan se fler av hennes klipp på youtube om du söker på "lesbian answers".



Min absoluta favoritsång just nu!

Kommentarer
Postat av: louice

vilken sida snacka du med henne på? :)

2011-03-04 @ 22:12:00
URL: http://holyhooker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0