Mitt namn är dock hemligt.

Eftersom jag är ny här och ni inte vet så mycket om mig så tänkte jag att jag skulle köra en presentationsrunda à 30 dagar. Så att ni lär känna mig lite mer.

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

♥ Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn.
♥ Dag 3 - EN sak jag älskar från min garderob
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min första kärlek.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
♥ Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 - Min favoritfärg
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Okej? Då kör vi då.

Jag är 17-årig tjej som bor någonstans i östra Sverige. Tycker om livet, är ofta glad. Bryr mig mycket om vad som händer i världen. Har börjat bli lite politiskt aktiv, mest för att vara lite kaxig mot mina föräldrar för att visa att jag inte har samma åsikter som dem i allt.
Bor i ett ganska fattigt område, har alltid varit den där tjejen som inte haft råd att följa med överallt och som aldrig har fått del av sitt barn- och studiebidrag. Men har klarat mig bra ändå.
Är rätt så duktig i skolan. Tycker inte om skolan, men någon gav mig en smart hjärna, helt enkelt.
Jag har haft en väldigt religiös uppväxt. Min familj är kristen och jag har gått på diverse kristna skolor genom åren. Inte nu längre, tack och lov. Och det är det som är mitt problem. Jag vet inte om man kan kalla mig kristen. Jag är väl mer lik en agnostiker i mitt tycke och tänkande, men jag tycker om många av våra kristna traditioner. Tycker om att gå in i en stor maffig kyrka, tända ett ljus och be en bön. Men det är väl inte så mycket mer än så.
Jag insåg att jag var gay när jag var cirkus 15 år gammal. Eftersom jag har fått lära mig att det är fel och onormalt har jag haft några ganska jobbiga år, men det börjar bli bättre. Jag har insett att det inte kan vara mig det är fel på. Men fortfarande är det inget jag kan vara öppen om, förutom inför några få vänner som jag har lärt känna på gymnasiet.
Min dröm är att få resa jorden runt, bli en världskänd författare och att hitta kärleken. Något sånt ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0