Rädsla för att bli upptäckt


Dag 26 - Mina rädslor

Jag är väldigt rädd för att folk ska upptäcka sanningen om mig, samtidigt som det är min största önskan. Jag vet att jag säger emot mig själv... Men jag vill bara slippa ljuga. Därför vore det så skönt om sanningen kunde komma ut, samtidigt som jag vet att det kommer bli ett helvete på jorden om den gör det.

Jag är rädd för att folk ska få veta att jag egentligen inte är kristen, att jag har varit full och absolut kan tänka mig att bli det igen, att jag egentligen är en wannabe-hippie och att jag har förändrats totalt på bara ett år.

Jag använder en sida som heter REMCloud.com, där man delar med sig av sina drömmar och får uttydningar. Mina uttydningar på sista tiden har sett ut så här:

"You are closing yourself off from others. You are hesitant in letting others in and revealing your feelings. It is indicative of some fear and low self-worth."

"You are putting yourself down and are allowing others to take over. This may be a result of low self-esteem or low self-worth."

"You are in need of a change of scenery. You are feeling overworked and need to take time out for yourself [...].

"You may have difficulties with how to handle or deal with a certain situation or person. [...] This represents an encounter with an unfamiliar or neglected aspect of your own self."

Hejhejhej. Jag visste inte att drömmar sa så mycket om mig själv. Men det är väldigt intressant att se, så jag rekommenderar verkligen den sajten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0