Döda inte drömmen!


Dag 14 - Vad hade jag på mig idag

Igår alltså. Jag hade en rutig skjorta, ett par jeans (tights) med långkalsonger under.

Dag 15 - Mina drömmar

Jag har många drömmar. Jag måste vara en av dem som drömmer mest.

- Bli författare.
- Resa till massa olika länder: England, Irland, Frankrike, Belgien, USA... Jorden runt egentligen.
- Komma ut som lesbisk.
- Träffa the One and Only
- Bli vegetarian (svårt när jag bor hemma).
- Bli ihågkommen efter min död.
- Om jag inte blir författare vill jag jobba inom politik eller något där jag har mycket inflytande.
- Släktforska och lära mig mer om riktigt gamla släktingar.
- Plugga litteratur i Oxford.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0